هتل سان اند سند دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل سان اند سند



یکی از بهترین و مجهزترین هتل های دبی که توانسته رضایت عموم گردشگران تور دبی را جلب کند هتل سه ستاره سان اند سند دبی می باشد که گردشگران بسیاری از سایر کشور ها ، این هتل را به عنوان اقامتگاهی ایده آل انتخاب می کنند .
هتل سان اند سند در دبی در منطقه دیره و در خیابان پر جنب و جوش الرقه واقع شده است که موقعیت مرکزی داشته و به بسیاری از جاذبه های توریستی دبی  و مراکز خرید دبی نزدیک است .
سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه ، ساحل و تعدادی از مراکز تجاری دبی و تور های گردشگری ، از جمله امکانات رفاهی تور دبی هتل سان اند سند میباشد . موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و مناسب بودن قیمت هتل سان اند سند  دبی، باعث برتری هتل سان اند سند شده است .
طراحی فضای داخلی هتل سان اند سند دبی بسیار زیبا  ، به روز و آرامش بخش است و  مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی دلپذیر و مطبوع رضایت خاطر گردشگران تور دبی را جلب کنند .   
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels
 

اتاق های هتل سان اند سند دوبی  متشکل از ۱۱۷ اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات و اتاق هایی ویژه معلولین است که به زیبایی مبله شده و از چیدمان و طراحی چشم نوازی برخوردار می باشد . با کیفیت ترین وسایل در کنار محیط دنج و آرام اتاق های هتل سان اند سند دبی، راحتی را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد .
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


امکانات هتل  سان اند سند دبی بسیار متنوع و سرشار از نشاط و هیجان می باشد برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای که شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد ، استخر سرپوشیده سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، روزنامه ، خدمات گردشگری ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، کرایه اتومبیل ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی این هتل 3 ستاره می باشد  .اما امکانات هتل به این ها محدود نشده و شامل بار، کافی شاپ و یک رستوران باشکوه است که غذاهایی لذیذ و خوشمزه از ملل مختلف را سرو کرده و از میهمانان پذیرایی می نماید . جو صمیمی و فضای آرامش بخش هتل و بهره مندی از امکاناتی متنوع از ویژگی ممتاز هتل به شمار می رود .





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: